Godt at vide

Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Her kan du få svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål til Entegro.

Hvor lang tid tager en behandling?

Generelt er der afsat 60 minutter pr. behandling. Dog kan der forekomme afvigelser og ventetid. Første gang, du kommer hos os, er der sat 60-75 minutter af til dig.

Hvad skal jeg have på?

Da vi skal kunne arbejde optimalt med kroppen, er det vigtig at du føler dig komfortabel. Tag derfor enten noget almindeligt undertøj eller sports undertøj på, som du føler dig tilpas i.

Hvad skal jeg oplyse inden behandlingen?

Det er vigtigt at du i forhold til en evt. behandling, oplyser om du tager medicin, da dette kan påvirke kroppens naturlige tilstand og derfor også behandlingens effekt.

Tager I billeder?

Ja, vi foretrækker at tage FØR og EFTER billeder af vores kunder, første gang de kommer, så vi bedre kan vise og forklare dig, de eventuelle problematikker. Billederne bliver taget med din egen mobiltelefon.

Jeg ejer ikke en mobiltelefon!

Fortvivl ikke. Med din tilladelse tager vi billederne med vores egen telefon – sender dem till dig pr. mail og sletter dem derefter for bestandigt.

Er jeres faciliteter handicapvenlige?

Desværre er vores nuværende lokaler ikke egnet til kørestolsbrugere, da vi bor på 1. sal og kun har trapper dertil. Til gengæld tilbyder vi at komme ud til kørestolsbrugere og foretage behandlingen i hjemmet (I Nordsjælland og Stor København).

Er I certificerede behandlere?

Vi er certificeret indenfor forskellige behandlingsmetoder og teknikker. Herunder kan bl.a. nævnes uddannelse indenfor anatomi, fysiologi, bindevævsmassage, kranio-sakral terapi, strukturel integration, organmassage, kost og ernæring samt fitness.

Hvor meget erfaring har I?

Vi har over 16 års erfaring indenfor branchen og har mere end 20.000 timers behandling bag os.

Er I medlem af sygesikringen?

Vi er ikke en del af sygesikringen, men flere forsikringsselskaber er behjælpelige med betaling, til behandling, af vores kunder. Vi skriver gerne en journaludtalelse, som du kan videresende til dit forsikringsselskab. (Dette bliver pålagt et administrationsgebyr på 250 kr.) Derudover har vi erfaret at flere læger henviser til os – dog med egenbetaling.

Jeg har brug for akut behandling!

Hvis du får brug for akut behandling, skal du kontakte os pr. telefon.

Kører I ud til folk?

I tilfælde af, at du fysisk ikke kan komme ud til os i klinikken, tilbyder vi udekørende behandling.

Jeg har stadig ondt!

Når vi arbejder med kroppen, er det vigtigt at huske på at muskler, knogler, organer, sener, nerver og bindevæv hænger sammen og derfor påvirker hinanden. Tænk på det som dominobrikker. Væltes en brik, påvirker det alle de andre. Det samme princip gør sig gældende med kroppen. Har du fx døjet længe med rygsmerter, kan det tage tid, før alle ”brikkerne” atter er opstillet ordentligt. Kontakt os altid, hvis du er i tvivl.

Kan jeg få refunderet mine penge?

Det korte svar er nej. Akkurat ligesom, hvis man bestiller en burger, spiser rub og stub og så derefter klager over smagen. Hvis der før, under eller efter en behandling, opstår tvivl eller utilfredshed, bedes du hurtigst muligt henvende dig til os enten personligt, pr. telefon eller pr. mail, så vi kan imødekomme eventuelle misforståelser.

Kan jeg få rabat?

Ja, vi har flere forskellige rabatordninger. Hvis din sportsklub, forening eller virksomhed har en samarbejdsaftale med os, får du og samtlige medlemmer af din familie (børn undtaget) 150 kr. i rabat pr. behandling. Køber du flere services af os, på én gang gives der også rabat. Tag en snak med vores behandler omkring dine ønsker og muligheder.

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med kontant, dankort samt mobilepay. Betaling foregår umiddelbart efter endt session.

Kan jeg finde jer på de sociale medier?

Ja! Du kan finde os på Facebook og Instagram. Her kan du følge med i vores verden og deltage i konkurrencer, lodtrækninger mm. Vi sætter stor pris på anmeldelser, likes og delinger! -Så tilkendegiv gerne din mening. Tusinde tak.